Frakt og retur

FRAKT

Vi leverer til alle adresser i Norge unntatt Svalbard og Jan Mayen. Du vil motta pakken din 1-4 virkedager etter mottatt bestilling. Husk at i kampanjeperioder og ved høytider kan normal leveringstid avvike noe.
Etter at vi har mottatt ordren din, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post.
Når pakken sendes fra vårt lager vil du få beskjed om dette via e-post.
Hvis du har valgt pakke med sporing vil du motta en e-post med sporingsnummer. For sporing av pakken anbefaler vi å gå inn på www.bring.no eller ved å sjekke bring sin sporingsapp.
Hvis ordren ikke er hentet etter 14 dager blir den automatisk returnert til vårt lager. Bring vil forsøke å kontakte deg tre ganger før pakken returneres. 

Pris og leveringsmåte:

Alle bestillinger over 800kr er fraktfritt.
Pakke i posten (ikke forsikret) – kr 49
Pakke med sporing til hentested – kr 89
Pakke med sporing levert hjem – kr 149
Hent i vår butikk på ALTI Brotorvet - kr 0

-------------------

Retur, bytte og reklamasjon

Ønsker du å returnere, bytte eller reklamere på en vare du har kjøpt på brobrobrille.no?

Vi hjelper deg selvfølgelig med dette.
Vi tilbyr alltid 14 dagers åpent kjøp fra ordren er mottatt. Ved retur må varene returneres i samme stand som de ble mottatt. Dersom en vare ikke returneres i henhold til returkriteriene nedenfor, setter vi oss ikke ansvarlige for refusjon.

Vi har gratis retur ved bytte av vare (f.eks bytte til annen størrelse, eller annen vare). Ønsker du å returnere en vare fra orderen din vil vi trekke ifra 49kr hvis du benytter deg av vår returordning med Bring. Du kan også levere varen i butikken vår, eller stå for sendingen selv. Hvis du returnerer større kolli (som bilstoler og barnevogner) trekkes 100kr pr kolli du returnerer.

Kriterier for retur
Varene må returneres til vårt lager innen 14 dager fra mottatt ordre.
Varene må ikke være brukt, endret eller vasket, samt at merkelapper som hang-tags og prisetiketter ikke må være fjernet fra produktet.
Sko skal returneres i samme eske som de kom i.
Kroppsnære produkter vil bli sendt forseglet. Dersom forseglingen er brutt kan ikke produktene returneres. Dette gjelder undertøy, sokker og badetøy.

Retur - slik gjør du
Send en e-post til nettbutikk@brobrobrille.no og skriv hva du ønsker å returnere. Husk å ta med ordrenummeret eller legg gjerne ved ordrebekreftelsen du fikk på e-post.

Vi sender deg en fraktlapp som du må skrive ut. Fest returfraktseddelen godt over limingen på pakken din. Sørg for at den gamle forsendelseslappen ikke er synlig, og at pakken er godt forseglet.

Lever pakken inn på postkontoret eller post i butikk.

Husk å be om kvittering for innleveringen. 

Bytte i butikk
Dersom du ønsker å bytte en vare du har kjøpt på brobrobrille.no kan du også gjøre dette i butikken på ALTI Brotorvet.

Reklamasjon
Hvis du ønsker å reklamere på en vare du har kjøpt på brobrobrille.no, kan du kontakte oss på e-post nettbutikk@brobrobrille.no eller på tlf 35 60 71 17.

Dette gjelder defekte varer, varer som har blitt skadet under transport, mangelfull levering eller feil vare levert. 

Tilbakebetaling
Tilbakebetalingen vil skje når returen er mottatt av oss og kontrollert for mangler. Betalingen utføres til det samme kortet og kortnummeret som betalingen ble utført fra. Det vil ta mellom 2 – 10 virkedager før tilbakebetalingen er tilbakeført.

Ønsker du å lese mer om angrerett, kan du gjøre det her  
https://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/