Frakt og retur

Frakt

Vi leverer til alle adresser i Norge unntatt Svalbard og Jan Mayen. Du vil normalt motta pakken din 1–3 virkedager etter at bestillingen er mottatt. Husk at i kampanjeperioder og ved høytider kan leveringstiden være noe lenger.

Etter at vi har mottatt bestillingen din, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Når pakken sendes fra vårt lager, får du beskjed på e-post. Har du valgt pakke med sporing, vil du motta et sporingsnummer. Du kan følge pakken i Postnord-appen.

Hvis ordren ikke er hentet innen 14 dager, blir den automatisk returnert til vårt lager. Postnord vil forsøke å kontakte deg tre ganger før pakken returneres.

Pris og leveringsmåte:

  • 🟢 Fraktfritt på ordre over 2000 kr

  • Pakke til pakkeboks (ikke forsikret) – fra 49 kr

  • Pakke med sporing til hentested – fra 119 kr

  • Pakke med sporing levert hjem – fra 69 kr

  • Hent i vårt hentepunkt i Blystadlia – 0 kr

Retur, bytte og reklamasjon

Vi tilbyr alltid 14 dagers åpent kjøp fra ordren er mottatt. Varene må returneres i samme stand som ved mottak. Ved brutt returvilkår refunderes ikke kjøpet.

Retur og bytte

Ønsker du å returnere eller bytte en vare (for eksempel størrelse eller modell), må du selv dekke returfrakt. Vi trekker 59 kr fra tilbakebetalingen for å dekke fraktkostnader ved retur med vår returetikett via PostNord.

Du kan også returnere varer i vårt showroom/hentepunkt i Blystadlia, eller sende tilbake for egen regning.

Returkriterier:

  • Returneres innen 14 dager fra mottatt ordre

  • Ubrukte, uvaskede og uendrede varer med originale merkelapper

  • Sko må returneres i original eske

  • For kroppsnære produkter som undertøy, sokker og badetøy gjelder retur kun hvis forseglingen ikke er brutt

Slik returnerer du:

  1. Send e-post til post@brobrobrille.no med informasjon om hva du ønsker å returnere, og oppgi ordrenummer.

  2. Lever pakken til postkontor eller Post i butikk

  3. Husk å be om kvittering for innleveringen

Bytte i butikk

Ønsker du å bytte en vare i person?

Det kan du gjøre på vårt hentepunkt i Grevlingvegen 3, 2014 Blystadlia. Ta med varen og ordrebekreftelse.

Reklamasjon

Har du mottatt en defekt vare, feil vare eller noe har blitt skadet under transport?

Kontakt oss på post@brobrobrille.no, så hjelper vi deg så fort som mulig.

Tilbakebetaling

Vi refunderer beløpet når varen er mottatt og godkjent.

Refusjonen skjer til det samme kortet som ble brukt ved kjøpet, og kan ta 2–10 virkedager.

 

Ønsker du å lese mer om angrerett, kan du gjøre det her  
https://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/

Sist oppdatert: 22. april 2025